Rexkatter Vecka 32
God morgon
Mulet och 16 grader nu på morgonen
Kokade saft igår men hade inget socker hemma igår så idag ska jag köpa socker och en hel del annat som fattas här hemme
Pappa ska få ett besök också
Ha en bra början på veckan
Stolt ägare till tre La permer

God morgon
Mulet och 16 grader just nu
Idag är det läkarbesök i Uppsala och sen ska vi försöka få sonen med oss så att han kan fixa kläder till helgens bröllop
Ha en bra tisdag
Så bra att det löste sig med sonen och kläderna. 👍😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Ja fast det svider i min plånbok.
Men det är det värt

God morgon
Sol och 20 grader
En massa OS idag och pappa ska få ett besök och vi ska handla mat då tre av barnen kommer ut och äter med oss imorgon
Mannen plockade ängssyra igår så den ska förvällas och frysas in
Ha en bra onsdag

God morgon
Idag kommer tre av barnen ut och ska äta med oss.
Tänkte bjuda på köttbullar och potatis gräddsåsMen innan dess har jag lite jobb att fixa
Positivt att Sveriges pingislag är i final i OS
Negativt är att den visas på en betalkanal
Mulet och 19 grader

God morgon
Mulet och 15 grader
Klockan ett idag får yngste sonen med flickvänn nyckeln till sitt hus
Får se om vi kör förbi en sväng eller om vi låter dem flytta ifred
Pappa ska få ett besök idag
Ha en bra fredag

God morgon
Sol och 15 grader
Det är med blandade känslor jag kliver ur sängen idag
En av sönerna ska gifta sig idag och det ser vi fram emot men samtidigt är tankarna hos min lilla syster som fått en altzaimers diagnos
Men jag ska föröka tänka bort det idag och glädjas med sonen på hans bröllposdag
Vi ska ta Buster till bröllopet och sen sova kvar där
Ha en bra lördag
#7: Så jobbigt med din syster, men förhoppningsvis kan hon få många bra år med hjälp av bromsmediciner.
Önskar er en fin dag med bröllopet och grattis till din son och svärdotter.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Tack

God morgon
Vi har sovit gott i husbilen utanför bygdegården där bröllopet hölls igår
Nu är vi hemma igen och mannen ska iväg på loppis själv ska jag vara hemma och fixa lite
Det var ett trevligt bröllop igår,Bilder kommer
- Redigerat 2024-08-11 08:43 av MonicaLagerquist
Så roligt att det blev lyckat.

Nu har vi vatit över till bygdegården och städat och diskat