Rex katter vecka 35
Godmorgon från ett soligt Stallarholmen
Idag tar vi sista biten hem på den här resan
Vi ska stanna till hos pappa när vi passerar Enköping
Kombi ska opereras idag så det känns lite nervöst
Stolt ägare till tre La permer
#0: Håller tummarna för Kombi. 👍👍❤❤
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Kombis operation har gått bra.Hon har vaknat till ordetligt och fått en första måltid serverad
Hon ska ha tratt på sig men jag har sagt ¨t sonen att om de har koll kan hon vara utan när hon äter och när hon är i deras kna.
Imorgon ska jag åka dit och hälsa på henne
#2: Så skönt.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

God morgon
Sol blåst och 15 grader
Vi städade ur Buster igår och idag är det tvättmaskinen som får jobba
Vi ska in och hälsa på pappa en stund och ev handla lite Ha en bra tisdag

God morgon
Sol och 15 grader
Idag är det en jobbahemma dag.Nackdelen med att vara ute och resa med Buster ätt inget blir gjort h'r hemma
Ha en bra onsdag

God morgon
Vi hann med en hel del igår men fortsätter idag med
Vet inte om vi ska till pappa idag eller imorgon det visar sig
Äppelglöggen som jag började tillverka igår ska göras klar idag
Sol och 14 grader

God morgon
Uppe vis sextiden idag då vi väntar på hantverkare.Vår vattenavhärdare började krångla igår.
Den står och rinner vatten hela tiden
Nu kom killen från rörfirman Hoppas att han kan fixa det hela Jobbigt att leva med avstängt vatten..Allt blir så mycket krångligare då.
Ha en bra fredag

Suck så korkat Hoppas att det inte blir allt för dyrt Det var en ytekran som stod och rann lite grann som ställde till det hela Nåväl inga stora reparationer behövdes i alla fall Får se vad notan slutar på.

God morgon
Mulet och 14 grader
Pappa mådde lite dåligt igår så ev ska vi dit idag och se hur han mår idag.Jag ska ringa boendet och hör mig för
Ha en bra lördag

God morgon
Mulet och 12 grader
Tänk att det är 1 september.Vart tog sommaren vägen.
Mannen har åkt iväg på loppis men jag har haft en riktigt pissig natt så jag stannade hemma
#10: Har också svårt att förstå att det redan är september. Sommaren har gått så snabbt.