Rexkatter vecka 16
God morgon
Börjar dagen med att ringa och försöka att få ordning på Tingsrättens ansökningsdokument.
Bollas hit och dit och ingen vet något och hon som ev kan veta något svarar inte i telefon,
Som vanligt med andra ord.
Besiktning av bilen idag
Väntar att VC ska höra av sig Ingen ringde i fredags
Bra början på veckan med andra ord,.
Stolt ägare till tre La permer

Nu har jag dessutom fått ett munsår
Nu är det synd om mig på riktigt.
#1: Du har råkat in i ett stim. Håller med om att det är riktigt synd om dig nu. 🤗
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Fick dessutom just reda på att min lillasyter flyttas till ett kortidsboende idag.

Självklart fick vi en två på bil besiktningen Inget dyrt som tur är.
#4: Då kan det - förhoppningsvis - bara bli bättre sedan.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

God morgon
Sol och en plusgrad
Idag ska jag fortsätta att försöka få tag på den personen som har ansvaret för webbsidan där man kan ladda ner ansökan om förvaltare. Lyckades inte igår Ingen visse var personen fanns och hon svarade inte i telefon på hela dagen.
Konstigt att en kommun anställd inte talar om ifall att hon inte ska finnas på plats på jobbet.
Sen ska jag även försäka få klarhet i på vilket boende min syster har hamnat.

Nu är ansökan inskickad på torsdag ska jag ringa överförmyndaren och kolla att de fått den.

God morgon
Sopl och elva grader.
Det blir ev en tur till Enköping idag.
Dottern ville ha hjälp och vi borde ombesiktiga bilen som inte gick igenom i måndags
Dymmelonsdag idag så det gäller att hålla sig lugn och tyst

Det blir en sväng till Enköping efter lunchen.

Nu är bilen ombesiktigad och dotterns balkonggolv fixat.
#10: 👍

God morgon
Idag ska vi på utflykt med yngsta sonen och hans lilla familj. Vi ska ut i skogen och grilla korv
Det ska bli mysigt.
Tänkte baka lite chokladmuffins att ta med också
Ha en bra skärtorsdag

#13: Så mysigt. 🤗

God morgon
Mulet och åtta grader
Idag blir det en dag i köket.Barnen kommer på påsklunch imorgon och jag tänkte fixa det mesta idag

Jansson klar,köttbullarna klara lammet som jag körde i sous viden igår är nu uppskuret och lagt i marinad.

God morgon
Massor att göra innan gästerna kommer så det är lika bra att köra igång
Ha en bra dag

God morgon
Efter en dag igår då jag mestadels stod i köket och lagade mat känns det som om det får bli en lugn dag idag.
Massor av rester i kylen så laga mat behöver jag ju inte göra
Mulet och sex plusgrader