Rexkatter Vecka 21
God morgon
Sol och åtta grader.
Inne på tredje veckan med hosta och snor
Nu får det faktiskt vara nog.
Hoppas att ni får en bra början på veckan.
Stolt ägare till tre La permer
Förkylningar verkar bli mer och mer långvariga. Förr brukade man säga att de varade en vecka, men nu verkar det snarare röra sig om 5-6 veckor. Hoppas du slipper dras med den så länge.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Jag tror att det har vänt nu.
Är ju långt ifrån helt frisk men har hopp om livet
Länge sen vi var sjuka så här länge alla tre.

God morgon
Sol och 14 grader
Önskar att jag kunde skriva att jag känner mig frisk idag Men tyvärr inte.
Det får bli ännu en dag med vila

God morgon
Regn och nio grader.
Idag är det urnsättning så vi syskon ska träffas vid Vårfrukyrkan i Enköping för en kort ceremoni.

#5: Fint. ❤
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

God morgon
Regn och fem grader.
Har två kycklingar i kylen som mpste tillagas idag
Det får bli mitt att göra idag.
Orken finns inte

#6 Ja visst valde vi en fin urna.

God morgon
Mulet och sju grader.
Sakta håller vi på att tillfriskna Fortfarande väldigt anfådd om jag gör något så det blir halvfart framåt idag

God morgon
Nio grader delvis soligt
Ännu en snorig och hostig dag
Yngste svärdottern är också sjuk och hon var tillbaka till VC igår och fick mer piller

God morgon
Mulet och elva grader.
Mannen har åkt iväg på loppis själv orkar jag inte följa med så jag roar mig med att tvätta sängkläder
När han kommer hem ska vi ner till minnéslunden och tända ljus fär svärmor och mamma.