Rexkatter Vecka 31
God morgon
Mulet väder idag.
Vi har nattat utanför Arvika och ska efter frukost åksyin och kolla på stan och gå en bit på en vandringsled om vädret tillåter det
Stolt ägare till tre La permer

God morgon
17 grader och mulet.
Idag är planen att besöka ett militärt museum i Karlstad och sen rullar vi hemåt
Får se om vi kör hela vägen hem eller stannar ute en natt till

God morgon
Sol och 17 grader
Idag ska Billy städas och vi ska åka och handla
Börjar fundera på vart vi ska åka nästa gång.
Vi har ett datum att passa den 11 augusti så tills dess måste vi vara hemma igen.

#3: Så fint det blev.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

#4ja vi är så nöjda.
#5: Det förstår jag.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

God morgon
Sista dagen på den här månaden Så fort det går nu.
Idag kommer yngste sonen med familj ut och hälsar på .Imorgon ska de resa till Skåne och hälsa på vänner-Så jag är glad att de kommer ut idag Tänkte bjuda på köttbullar.
Innan de köpte hus så brukade vi alltid grilla på sommaren när de kom ut-Men nu grillar de själva så då tänkter jag bjuda på något annat,
Ha en bra torsdag.

God morgon
Mulet och 18 grader
Idag blir mitt lilla barnbarn sex månader. Hon var här och hälsade på igår En ljuvlig pigg tös.
Nu dröjer det nog någon vecka innan vi får trädffa henne igen då de är på resa till Skåne
Vi här hemma har börjat fundera på vart vi ska åka med Billy

God morgon
Tog lite sovmorgon idag men nu ska jag straxt dra igång dagen
Mannen har fixat färdigt målandet i den glasade verandan samt tvättat fönstren så nu ska jag städa och möblera tillbaka där-

God morgon
Idag ska vi packa Billy och åka iväg en sväng igen,
Det ska bli så skönt att få komma iväg igen