Rexkatter vecka 44
God morgon
Nu är födelsedagen avklarad så nu börjar julplaneringen och planering inför vår resa till Thailand-
Julen ska firas hemma hos oss men vi kommer hem den 22/12 efter sex veckor så det gäller att planera.
Men först ett besök på banken idag
Ha en bra början på veckan
Stolt ägare till tre La permer
#0: När åker ni?
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

#1 Den 11 november
Gjorde en trevlig upptäckt igår.
Det var ju mannen som bokade resan och jag trodde han bokat fem veckor men nu inser jag att det är sex veckor.

God morgon
Mulet och sex grader
Idag ska mannen köra iväg med Billy och löämna in honom på vinterförvaring
Ha en bra dag
Rex är en kattras kan jag tänka!?? Eller heter missen Rex? Har själv tre katter. Bor på landet utanför Kalmar så älskar självklart katter som kan gå ut och in som de själva vill. Fast nu när vi närmar oss november månad och höstmörkret smyger sig på så ligger de mest inomhus i soffor och sängar och sover.
Min lilla egna sida som aldrig tycks bli klar www.karl-webmaster-johansson.top
- Redigerat 2025-10-28 08:23 av Kalle Johansson

Hej
Kalle
Det finns flera olika rexrasaer
Alla är de lockiga.
Själv har jag en La Perm som heter Comet.

God morgon
Uppe med tuppen Ska ta bussen till Uppsala och syncentralen
Mannen och en av sönerna ska åka till Stockholm idag. Besöka lite affärer och museum samt gå på en föreläsning av en knivsmed
Ha en bra dag

God morgon
Mulet och 8 grader.
Planen är att ta en promenad och sen ägna dagen åt att baka matbröd
Ha en bra torsdag

God morgon
Ingen bra dag idag.-Mitt seöga bråkar och ögon vill att jag går till närakuten där det inte finns någon ögonläkare
- Redigerat 2025-10-31 09:56 av MonicaLagerquist
#8: Så trist. Hoppas det löser sig.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

God morgon
Sju grader och mulet
Det löste sig med sjukhusbesök igår men smidigt gick det ju inte.
Nåväl nu är det en ny dag
Vi ska ner och tända ljus i minneslunden och jag har en del småfix att pilla med
#10: Så bra att löste sig, även om det inte blev helt optimalt.