Rexkatter Vecka 52
God morgon
Då är vi hemma igen
Dessa sex veckor rusade iväg.
Nu blir det julgix härhemma
Stolt ägare till tre La permer
Så skönt att resan gick bra. Hur är det med mannen? Har han börjat återhämta sig?
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Han har återhämtat sig från njurstenen men han är klen och hostar och mår dåligt.

#3: Vad stor hon har blivit. 😊
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

#4 Ja visst är det så.

God förmiddag
Efter en dryg timmes slit hittade jag en diskbänk i köket
Orkade inte röja igår så det fick bli dagens att göra som nu är avklarat
Tvättmaskinen kommer att gå varm idag All tvätt från Thailand ligger i tvättkorgen då det prioriterades bort i julpysslet
Vi vänta lite besök idag Yngste sonen och mellansonen kommer ut med sina respektive Den ena för att hämta Stellas julklapp som ninte fick rum i bilen igår och den andra för att hämta sin bil,
Ha en bra dag

God morgon
Vi fick en robotdammsugare av en av sönerna på julafton. I går var han och hans fru hit och installerade den och idag är planen att testa att köra den på nedervåningen
Inget jag hade planerat eller funderat på att skaffa Är väl lite lätt skeptisk
Ha en bra fredag
#7: Du får berätta när ni testat om den fungerar. 😊

God morgon
Vi lyckades hålla oss vakna och uppe till 22.10 igår så i morse sov jag till 7.30 Har nyss kommit upp ur sängen
Nu hoppas jag att jetlagen och förkylningen ska ge med sig så att vi kan komma in i vanliga gängor igen
Ha en bra lördag

Hopp om livet
Orkat jobba p hela dagen
Fått en massa gjort.

Gosd morgon
Tvättdag idag och ska även passa på att fixa med blommorna i sovrummet
Ska även motionera roboten en omgång är det tänkt