Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettövrigt-om-rexkatter
Läst 43 ggr
MonicaLagerquist
1

Rexkatter vecka 37

God morgon

Mulet och nio grader

Förhoppningsvis hör polisen av sig idag och talar om att våra nya ID kort är klara för avhämtning

Stolt ägare till tre La permer

Vixxen
1

Dimma och 7°C här.
Nationellt ID-kort är bra att ha!

Carmarino
0

Kollade mitt nationella ID-kort och det är giltigt till någon gång under 2028. Har gjort en notering i kalendern när det är dags att förnya det.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Vixxen
1

#2: Klokt!

MonicaLagerquist
1

Har inget hör ifrån Polisen ännu

Vixxen
0

#4: Till oss kom det SMS när det var klart att hämta.

Carmarino
0

Det beror tydligen på vad man har valt. Så här står det på hemsidan:

Du väljer om du vill få meddelande via sms eller e-post när passet eller det nationella id-kortet är klart.

Tror att jag fick SMS.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Vixxen
0

#6: Fick inte välja något. Det kom bara ett SMS.

MonicaLagerquist
0

Jag får både mail och sms från polisen

Men ännu har det inte kommit något
Idag är det två veckor sen vi var där

MonicaLagerquist
0

God morgon
Ännu inget regn men det varnas för regn senare idag 15 grader.
Ha en bra tisdag