Annons:
Etikettselkirk-rex
Läst 1196 ggr
Emenheim
7/18/15, 5:02 PM

Selkirk rex-hona söker fodervärd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Mitt namn är Emma och jag är registrerad uppfödare (i WCF) och har en hona som söker hel- eller halvfodervärd. Hon är fyra år gammal och  är en Selkirk Rex

Hon är tänkt att ingå i mitt avelsprogram för att bredda genbasen i Sverige, men jag har tyvärr inte plats hemma hos mig för henne. I det hem hon tidigare bott har hon varit obekväm med de andra katter som funnits där och därför tror jag att hon skulle trivas bäst som ensamkatt eller med eventuellt en kattkompis. Till vardags kallas hon för Mira och har den vackra och unika färgen golden svartsköldpaddstigré (SRS fy 23).

Efter att hon fått den/de kull/ar vi kommit överens om kommer hon överlåtas till fodervärden. En fördel är om du redan är införstådd med vad det innebär att vara fodervärd och har någon typ av erfarenhet av katter sedan tidigare, men det är inget krav.

Låter detta som något för dig? Hör gärna av dig, berätta vem du är och vad du kan erbjuda denna superfina katt. :)

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Gittan
7/22/15, 6:23 PM
#2

Vad söt hon är.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Emenheim
7/23/15, 2:44 AM
#3

#2 Tack så mycket, jag tycker ju själv att hon är jättefin. 🙂 Men det kanske inte är så himla konstigt 😃

Upp till toppen
Annons: