Annons:
Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 402 ggr
MonicaLagerquist
9/10/18, 8:18 AM

REXKATTER Vecka 37

God morgon

Veckan börjar med strålande höstsol.

Har just fixat papyren som ska till hankattsägaren för påskrift. När jag kommit fram till vilken färg Kråkans ungar har ska kan jag regga dem.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MonicaLagerquist
9/11/18, 7:01 AM
#1

God morgon
Igår var vi först på el giganten och kikade på kök. Passade på att få mig en ny telefon. Tack mannen.
Sen vidare till IKEA där vi ritade och fixade till grunden till vårt kommande kök. Ska fortsätta idag. Klockan nio kommer grannen som har en firma som sysslar med att bygga om kök och badrum. Han har ett likadant hus som vi och han har byggt om massor.  
Spännande men lite läskigt.
Dagen idag började inte så bra.Vattnet har varit avstängt i natt och när det sen sattes på fick vi ett läckage i tvättstugan .Allt flöt där inne.Upp klockan sex och rädda saker och torka golv.
Vic fyller sju år idag så han ska firas idag.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
9/12/18, 7:23 AM
#2

God morgon

Planen var att åka till stan idag och köpa ny packning till mojängen som pajade i går. Men nu så har mannen fixat lite så det kan vänta till imorgon när vi ändå måste in till stan då mannen har återbesök hos ögonläkaren. Med dagens bensinpriser försöker vi undvika att åka till stan i onödan.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
9/13/18, 6:35 AM
#3

God morgon

Så bra att jag kollad upp när mannen skulle vara hos läkaren.Det var inte idag utan imorgon.Kul att åka in till stan en dag för tidigt.

Nu ska jag testa kaffet från nya kaffemaskinen som vi var och hämtade i Enköping igår.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
9/14/18, 7:11 AM
#4

God morgon

Uppe med tuppen för att hinna in till Uppsala och mannens ögonbesök.

Sen blir det lite småinköp och annat när vi ändå är inne i stan.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
9/15/18, 7:07 AM
#5

God morgon
Min telefon ringde flera gånger i natt.Jag fattade det inte förens i morse .Känner inte igen signalen på nya telefonen .Jag trodde att det var FB signaler.Nu på morgonen ser jag att svärmor ring fem gånger i natt runt två tiden.Jag ska ringa till henne vid halv åtta för då lär hon vara vaken.Hon lär väl inte minnas vad hon ville i natt men hade det varit något allvarligt hade personalen ringt.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
9/16/18, 7:10 AM
#6

God morgon

Söndag  , kattungefotograferinguppdatering av hemsidan.Tänk att de små nu är fyra veckor.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Upp till toppen
Annons: