Annons:
Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 327 ggr
MonicaLagerquist
2019-05-27 07:35

REXKATTER Vecka 22

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon från ett Cefalu där det är +19 grader och molnigt. Vi planerar för en tur till berget idag. Vi får se om vi lyckas.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MonicaLagerquist
2019-05-28 07:29
#1

God morgon Igår klättrade vi i berg på förmiddagen och på eftermiddagen solade vi. Vi funderar på att sola nere vid havet idag.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2019-05-29 07:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#2

God morgon Sängarna är hemska.Eller så är det vi som är vana att sova i vattensäng. Nåväl nu är det morgon och vi ska ha en bra dag. Den lilla staden är så vacker med vackra dörrar och trånga gränder.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2019-05-30 09:13
#3

God morgon Idag är det sol och vi än Ja ner till havet. Sola och ta ett snabb dopp. Vattnet är iskallt.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2019-05-31 07:08
#4

God morgon Vi hade en härlig dag vid havet igår. Badade och solade. Förhoppningsvis är vädergudarna med oss idag så att vår sista heldag här nere blir solig och varm.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2019-05-31 08:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#5

Just nu är vädergudarna inte med oss.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2019-06-01 07:54
#6

God morgon Idag är det hemresedag. Känns både vemodigt och skönt.Veckan här har varit skön men nu längtar jag efter djuren och min säng. Flyget går 20.25 och vi måste lämna rummet 11.00 så det blir många timmar utan tillgång till utan rummet.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MonicaLagerquist
2019-06-02 09:30
#7

God morgon

Vi kom hem vid halv tre i natt så lite trötta är vi allt.

Tvättmaskinen går för fullt.

En liten malör med min packning ställde till det lite. En schampoflaska tömde sig över min packning. Men nu är väskan tömd och rengjord.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: