Annons:
Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 256 ggr
MonicaLagerquist
2019-08-19 06:53

REXKATTER Vecka 34

God morgon

Veckan börjar ed att vi ska till veterinären och kolla chip på den döda katten som jag hittade igår.

Vi passar nog på att hälsa på nere hos svärmor när vi ändå är där nere.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MonicaLagerquist
2019-08-20 08:04
#1

Inga direkta planer för dagen En sväng till svärmor med Året runt och TV tidningen eftersom att det är tidsdag.Sonen gick just ut med hunden så jag får väl roa mig på annat sett.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2019-08-21 07:22
#2

God morgon

Sol nu på morgonen hoppas att det håller i sig.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2019-08-22 08:08
#3

God morgon
Grannen ringde nyss. Han fick en ny höft igår. Han mår efter omständigheterna bra. Vi ska tydligen hämta hem honom imorgon hans sambo jobbar.
För övrigt så ska jag se över packningen inför kommande utställning på lördag. Har det så lyxigt att de jag ska åka med kommer och hämtar mig.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2019-08-23 08:11
#4

God morgon

Fredag igen. Ska försöka röja av lite och göra matsäck inför morgonens utställning. Det kommer tydligen att vara en massa olika foodtrucks där men min plånbok blir nog gladare om jag har matsäck med mig,Mässpriser brukar innebära dyrt och ännu dyrare.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2019-08-24 06:01
#5

God morgon
Uppe och väcker tuppen.Straxt iväg på kattutställning.
Ha en bra dag.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2019-08-25 07:37
#6

God morgon

Lite små seg efter gårdagens utställning.

Ont i ett öra. Det har satt sig en fästing i mitt höger öra-Den sitter så till att min man inte lyckades plocka bort den. Den får väl sitta till imorgon så får jag gå till VC och be dem om hjälp. Äckliga små kryp.

Idag kommer det en familj från Stockholm som ska kika på mina katter.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
Upp till toppen
Annons: