Annons:
Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 278 ggr
MonicaLagerquist
2019-11-25 08:45

REXKATTER Vecka 48

God morgon

Idag ska vi in och handla inför vår resa. Sonen som ska vara hemma och ta hand om huset och djuren ska också ha mat spå att han  klarar sig när vi är borta.

Ha en skön måndag.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MonicaLagerquist
2019-11-26 09:02
#1

God morgon

Börjar dagen med att ladda hem och föra över böcker på sju MP3 som jag ska ha med mig på resan.Det tar en evinerlig tid.Män skönt att slippa släpa med sig en massa tunga böcker.

Vi ska ner till svärmor och fira henne idag.Hon fyller ju imorgon men då är vi ju inte hemma.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2019-11-27 02:24
#2

Mitt i natten. Vi sitter på Arlanda och väntar. Många långa timmar kvar. Det går dåligt med bussar så därför sitter vi här.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2019-11-27 04:45
#3

God morgon onsdag Nu sitter vi vid gate 18 och väntar på att få gå ombord. Önskar alla en skön dag.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2019-11-28 09:41
#4

God morgon Nu är vi här och det är varmt och skönt. Igår kväll gick vi en lång promenad längs stranden. Nu ska vi äta lite frukost och sen ge oss ut på äventyr.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2019-11-29 09:54
#5

God morgon Natten till igår frös jag när vi skulle sova så i natt testade vi att sova ut en AC.Det blev för varmt Nu ser vi fram mot en ny dag med sol och bad i havet.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2019-11-30 09:25
#6

God morgon Det står i hotellinfon att det är fritt WIFE på hotellet. Vad de glömde tala om att för det ska fungera måste man sitta på golvet i hallen i vårt rum för att det ska fungera. Nå väl vi är ju inte här för att surfa på nätet. Vi ska straxt äta frukost och sen blir det stranden

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MonicaLagerquist
2019-12-01 09:21
#7

God morgon Idag så är alla affärer stängda .Men vi visste om det så vi bultade bröd,,vatten och öl igår så vi ska nog klara oss.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: