Annons:
Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 245 ggr
MonicaLagerquist
2/24/20, 7:50 AM

REXKATTER Vecka 9

God morgon

Nu är det Stockholmarnas tur att har sportlov.

Idag är det faktiskt minusgrader nu på morgonen.

Jag ska ut med hunden och sen ska jag baka matbröd.

Stolt ägare till fem La permer

Annons:
MonicaLagerquist
2/25/20, 8:34 AM
#1

God morgon

Ett par minusgrader idag och det ser ut att bli en solig dag.Vi måste in till stan och köpa öl kapsyler så att mannen kan tappa upp ölen senare idag.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2/26/20, 8:04 AM
#2

God morgon

Idag ska jag göra en stor sats kålpudding.Det är så skönt att ha färdig mat i frysen när man inte orkar eller hinner laga mat.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2/27/20, 7:56 AM
#3

God morgon

Vaknar till en vit värld. Vill inte ha snö just nu.

Idag ska jag packa och fixa inför morgondagens resa till Duffel.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2/28/20, 6:15 AM
#4

God morgon

 Uppe före tuppen.Idag bär det av mot Duffel för att visa upp La permer Imorgon är det utställning.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
2/29/20, 7:26 AM
#5

God morgon Nio grader varmt och hårda vindar i Belgien idag. Planen var ju att vi skulle ställa ut katter idag men så blir det inte tyvärr.

Stolt ägare till fem La permer

cattisa
2/29/20, 11:34 AM
#6

#5 Varför inte? Har det blivit problem?

Inte Coronaviruset hoppas jag…😉

"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen

Annons:
MonicaLagerquist
2/29/20, 4:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#7

Det visade sig att utställningshallen där vi med mycket besvär och lift i liten bil av snäll Duffelbo lyckades ta oss till igår kväll var väldigt dyrt att ta sig till idag. Vi måste åka Taxi båda vägarna och det skulle kosta 300 euro per resa så vi beslöt att helt enkelt nöja oss med La Perm work shopen igår och idag har vi ätit hotellfrukost i ett par timmar och sen turistar i Mechelen. Vi har haft det trevligt och imorgon flyger vi hem.

Stolt ägare till fem La permer

cattisa
2/29/20, 6:39 PM
#8

Oj, det var dyrt! Vad synd att det inte blev någon utställning. Hoppas ni haft fina dagar i alla fall.

"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen

MonicaLagerquist
2/29/20, 7:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Vi har haft det väldigt trevligt idag.Visst är det lite trist att missa utställningen men det kommer fler utställningar. Staden är vacker även på kvällen. Något jag inte skulle ha fått upplevt om vi inte åkt på work shop för La Perm.

Stolt ägare till fem La permer

MonicaLagerquist
3/1/20, 9:39 AM
#10

God morgon. Vårt flyg hem som skulle ha gått 11.20 direkt till Arlanda är inställt Nu får vi flyga via Köpenhamn och det flyget går 17.30 och landar på Arlanda 21.10 Som tur är får vi behålla vårt rum tills dess taxin kommer och hämtar oss.

Stolt ägare till fem La permer

cattisa
3/1/20, 6:03 PM
#11

Hur gör ni med Plopp när ni flyger? Får han vara med er i kabinen eller åker han i kattklass?

"Tur har man kanske varje dag, otur mera sällan". Valfridus I. President i republiken Åsen och Fristaten Holmen

MonicaLagerquist
3/2/20, 8:14 AM
#12

#11 Plopp har åkt med oss i kabinen. Katter + väska får inte väga mer än 8 kilo så det fixar han enkelt. Katterna skötte sig så bra trots den långa tiden i lite flygbur. Plopp mjade en gång när vi började tappa höjd inför landning men i övrigt var han nöjd med att sitta i buren under sätet.

Stolt ägare till fem La permer

Upp till toppen
Annons: