Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 640 ggr
nakenkatt
0

Här är vi administatörer

Jag heter Agnetha och är MedarbetareCornish Rex I focus. Föder upp cornish sedan 2007 och min uppfödning heter Hub cats. Jag är också ägare av två härliga sphynx katter. Jag arbetar med ungdomar som har diagnosen asbergers syndrom.Just nu har jag fyra cornis har i mitt katteri. Planerar att få en ny kull snart.

Leffe
1

Jag är 65+ och bor i Solna. Innan jag blev sjuk så födde jag upp Cornish Rex och Norsk Skogkatt under stamnamnet Vågens. Började med Cornish Rex 1993 och det hann till 2009 bli en del kullar. I dagsläget har jag här hemma en cornish och två skogisar. Helt underbara individer som glädjer husses dagar hela tiden.

Eine
1

Jag är gammal Cornishuppfödare sedan 1990 med stamnamn Djäknens, som nu även har German Rex och Turkisk Angora. Har arbetat som socialsekreterare före min pensionering. Nu är jag lycklig och fattig pensionär som måste jobba extra som ledsagare för att få det att gå runt i ekonomin(vilket det ändå inte gör 🤪) Nåja,livet är ändå en gåva och vem har sagt att det ska vara enkelt.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
0

Mona heter jag och föder upp cornish under namnet Taildragger. Jobbar deltid som ledsagare och personlig assistent, sjukskriven resten .
För tillfället bor det två cornish och en maine coon här men har planer på att köpa in en ny hona inom kort.

MrsCecilia
0

Cecilia heter jag och är just nu lite ledig från allt var internet heter då jag har tvillingar på 8 månader. I huset bor även en skogkatt, huskatt och cornishen Robban.