Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettövrigt-om-rexkatter
Läst 199 ggr
Allt2
0

Fäller någon ras och päls mindre?

Hej! 

Min fråga är om någon av Rexraserna och/eller någon av pälstyperna har benägenhet att fälla mindre?
Jag har träffat flera Devon Rex och är därför inriktad på de i nuläget. Är mer än gärna öppen för de andra raserna också.

Försökte få liv i en gammal tråd utan att lyckas.

MonicaLagerquist
0

Jag svara på inlägg i tidigare tråd och enket sett ju mer päls dessutom ligger det på individnivå

Stolt ägare till tre La permer

Allt2
0

#1 Jaha vad konstigt, jag har inte fått någon notis.
Ju mer päls desto mer fäller de, är det så du menar?
Jag förstår absolut att det ligger på individnivå

Dimocarpus
0

Burmor fäller väldigt lite eller inte alls. Min burma fäller ingenting alls. Burmor har väldigt lite underull eller saknar helt och hållet. Det är inte många kattras som saknar underull. Det är de som inte fäller alls. 

/Superlycklig burmaägd kattälskare och kommer alltid ha minst en i resten av mitt liv

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Dimocarpus
0

Sorry, nu såg jag att jag skrev i rexkatterna. Trodde det var hos katter.ifokus.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

MonicaLagerquist
0

#5 Inte lätt att hålla koll på alla sajter.😉

Stolt ägare till tre La permer

Allt2
0

#4 Tack!! Gick in och tittade manuellt, då såg jag svaret. Mycket bra :) 
#5 Haha nej det är sånt som händer. Tack för informationen :)