Katter i ditt liv
Hur många katter har du haft?
Stolt ägare till tre La permer
12 stycken. De flesta har levt rätt länge.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
5 stycken egna plus 3 som jag var jourhem åt ett tag
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
2 egna, och 6 jourkatter 😊
❤️ Jag jobbar hårt, för att min katt ska leva gott ❤️
💪 Man måste våga misslyckas, för att lyckas 💪

Min första katt hette Mirre och var en svartvit huskatt.Då var jag fem år. Sen fixade jag och en klasskamrat varsin katt som i förärade våra mammor på morsdag. Vi cyklade helt enkelt ut till en bonde och fick varsin röd hankatt med oss hem Vi var väl runt 10-21 skulle jag tippa på.Han döptes till Lucas. Sen dröjde det många år innan jag köpte min första raskatt. Då var jag runt 30 drygt. En blå Cornish Rex. Han hette Nattsmygarn Audi Torstensson.
Sen ville min dotter som då var runt 27 år köpa katt. Hon ville ha en sköldpadda hona..Det var då Max flyttade in.Rn röd vit Cornish Rex.Max hette Nattsmygarn Ferrari i stamtavlan. Sen gick det en kort tid och jag hittade en chokladmaskad cornish kille in Han hette Golfens Tango.
Mer kommer en annan gång för nu vill hunden ut.
Stolt ägare till tre La permer
5 egna katter och några som jag tagit hand om tills de hittat ett hem.
/Maria
Det är totalt 10 stycken katter som jag har ägt genom livet.
Först Familjens katt Figaro, därefter mina egna..Simone, Dannie, Tove, Miranda, Morgan, Moltas, Milton, Oberon, Olle, Oskar, Doris, Ruben, Milou och Lotus.
15 katter. Ruben, Milou och Lotus är mina nuvarande.
Sajtvärd Katter iFokus