Rexkatter iFokus

Rexkatter

Etikettlite-av-varje-men-inte-rexar
Läst 55 ggr
MonicaLagerquist
2

Rexkatter vecka 24

God morgon

Sonen som var här och hälsade på i lördags ville låna vår bil för att köra sopor då han inte har dragkrok.Jag tyckte ett det vore smartare att vi plockar upp den redan lastade släpvagnen när vi ska in till stan då deras hus ligger på väg in till stan så idag ska vi fixa det. Vi ska passa på att handla och hälsa på pappa också.

Mannen ska åka till fjällen och fiska så vi får väl se när han kommer iväg.Han måste vara hemme till nästa torsdag så jag hoppas att han kommer ivähg i god tid,Förra året drattade jag ju omkull och bröt handen så han fick lov att komma hem nästan på en gång.

Nåväl hyfsat fint väder och tio grader nu på morgonen.

Stolt ägare till tre La permer

MonicaLagerquist
1

God morgon

Ska bara vattna i växthusen sen drar vi ut på sjön

20 grader och sol nu på morgonen

MonicaLagerquist
1

God morgon
Elva grader och delvis sol.

Mannen packar för att åka till fjällen och fiska.Vi får väl se om han kommer iväg idag.

Han har lite svårt för att lämna mig.Fast jag förklarat att jag är ju kvar här när han kommer hem.Samma visa varje år.Vissa år har jhan inte kommit iväg och andra år har han vänt efter ett par mil

Nåväl jag tycker att han ska sin fiskesemester som han så väl behöver.

Ha en bra onsdag

MonicaLagerquist
2

God morgon
Sovit som en stock.Ska straxt gå ner till byn innan det blir allt för varmt.17 grader och sol nu

Ha en bra torsdag

MonicaLagerquist
1

God morgon

Ännu ingen sol och endast trotton grader.

Ska rensa i växthusen nu på morgonen innan det blir för varmt.

Yngste sonen med flickvänn kommer ut ikväll och vi ska grilla.

Ha en skön fredag

MonicaLagerquist
1

God morgon
18 grader nu på morgonen.
Tydligen är det väldigt dåligt fiske i år .Sämsta på 30 år så mannenn är lite besviken.

Idag måste jag vattna i växthusen och det innan det blir allt för varmt.

Ha en bra lördag

MonicaLagerquist
1

God morgon
Idag blir en dag på katthemmet och jag hoppas hinna med pappa också.Först morgonpasset på katthemmet sen visning av katter klockan 13 00 sen kvällspasset innan det är dags att ta bussen hem
Mulet och 17 grader.