Mina fina flickor
Hoppas att det blir bra.
Mvh
Mig
Håller tummarna att allt känns rätt och det blir så bra som möjligt 😸
Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls
Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎
Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕

Känns det inte bra så inväntar jag någon som det känns bra med
Stolt ägare till tre La permer
Så tråkigt, men huvudsaken är att katterna får det bra. 😻
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#3: Det gör du rätt i!
Mvh
Mig

Efter midsommar flyttar Dessie och Satake till Göteborg
Vad skönt att de får ett hem tillsammans men tråkigt att du inte kan ha kvar dem!!! ❤️❤️❤️❤️
#6: Hoppas du kan hålla kontakten med dem åtminstone lite då och då.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Jo jag vill gärna ha uppdateringar om hur det går

Nu har jag bokat besiktningstid för Dessie och Satake.

Nu har Dessie och Satake varit och besiktigas Nu är de redo för flytt

Nu har det gått en vecka och visst saknar jag dem men så skönt att bara ha en kattgrupp och inte behöva vara rädd att någon ska slippa ut och det ska bli slagsmål
#12: Hur har det gått? Har de anpassat sig till det nya hemmet?

Det verkar gå bra.
Dessie är lite osäker då hon fått ta emot lite bråk från de andra katterna här hemma
#14: Hoppas hon tuffar till sig lite nu när hon är ensam med Satake.

#15 Jo men det kommer hon ju att göra.Hon var ju inte så här osäker innan katterna blev osams förra sommaren