Medelande från Leffes syster
Kopierar det här från FB.
Hej alla Leifs vänner. Jag är Leffes lillasyster och vill meddela att han åkte in akut med ambulans i förmiddags 7/6 till KS. Han hade väldiga smärtor i magen och min storasyster följde med.
På sjukhuset tog dom hand om honom direkt och han är nu inlagd på AVA. Han har en inflammation i bukspottskörteln som kan bero på gallstenar. Han måste stanna där ett tag då de ska fortsätta utreda honom. Det är inget som tyder på att hans PAH-sjukdom är sämre men han får ändå extra syrgas då hans andning blir påverkad när han får smärtor i magen.
Han ville att jag skulle meddela att han inte kan vara på I Fokus på ett tag nu så ni vet.
Han hälsar så gott till er alla. Han har sin mobil med och svarar när han orkar.
Hälsningar Ann
Stolt ägare till tre La permer
Hoppas han blir piggare!
Satt precis och funderade om jag skulle kopiera in inlägget här. Bra att Du fixade det Monica! Nu håller jag tummarna att Leffe mår bättre och får komma hem snart.
Anna-Karin
”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”
🌺 krya på dig Leffe
#2 Alla Leffes vänner har ju inte FB.
Krya på dig!
Krya på dig.
Det var tråkiga nyheter.Men bra att få veta. Jag tillhör ju den skaran som ej har F B. Hoppas nu att allt går bra och att leffe snart är med oss igen.
Krya på dig
Var positiv -må bra
Krya på dig och ta det lungt.
Ha en bra dag
Sport iFokus
Se till så du blir frisk.
Har någon hört hur det går för honom?
Jag har nyss pratat med Leffe. Han är hemma sen igår men har ont i huvudet och orkar inte sitta vid datorn.
Men han hälsar till alla.
Skönt att han är piggare!
Skönt att höra att Leffe är hemma igen.
Anna-Karin
Skönt att han är hemma igen.
Krya på dig.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Hittade tråden nu, hoppas det blir stadigt bättre nu!
Nu börjar jag komma igång. Både med mage, blodtryck och lungor.
Bra att höra att du börjar komma igång igen.
Underbart att du mår bättre nu.
Skönt!
Eländet fortsätter. Efter en månad hemma började vänstra höften och vänster smalben och fot värka fruktansvärt. Jag var rädd höften var paj då jag fick en konstgjord för ca 10 år sedan. Så var det som tur inte utan det är ett ryggskott som går ned i benet. Har bara kunnat stå och ligga. Går med hjälp av krycka. Fick morfin som smärtstillande, men är nu nere i Alvedon. Just nu sitter jag här och märker att värken kommer ganska snart. Så det blir nog bara korta stunder här ett tag till.
Din stackare. Hoppas att du snart är bättre snart.
Vilken otur du har haft en längre tid, tråkigt då det ej får vara bra. Men vi här tänker på dig, och hoppas snart att det blir bättre.
Eländes elände Du råkar ut för. Saknar Dig här på nätet. Kram.
Anna-Karin
Krya på dig.
Var positiv -må bra
Krya på dig
krya på dig Leffe!
Sajtvärd på Perser iFokus