omplacering eller eventuellt fodervärd finnes
Hej!
Jag har länge haft tankar om att skaffa en ny katt sen min förra somnade in för ca 3 år sedan och har fastnat för bland annat rasen La Perm eller eventuellt en lite lugnare Devon Rex, (är även intresserad av burmilla, russian blue ,burma, eller aktiv gosig britt ) Ville se om det är någon som behöver fodervärd till en herre, helst då med chip så att han inte strilar innan kastrering .En hona kan bli svårt (men inte omöjligt) då jag bor litet och känner att det är stort ansvar att ta hand om de små, plus att jag är ofta hundvakt och tänker att det kanske blir lite rörigt för ungarna och mamman. Fast främst är jag intresserad av en omplacering till reducerat pris då jag är student. Helst en hona, från 6 månader upp till 1,5 år fungerar. Jag bor i Norrköping och har ingen bil så det är viktigt vid fodervärd att inte jag är ansvarig för att transportera hanen till parningar.
Lite om mig. Är 38 årig djurälskare, är uppvuxen med hund, katt, marsvin, kaniner och ökenråttor. Har haft egen katt i 11 år som gick bort 2012. Det har varit svårt att "ersätta" henne då hon var det bland det viktigaste i mitt liv. För mig är det ett måste att ha djur i mitt liv och just nu är jag därför dagmatte åt två hundar så jag får min dagliga "djurdos" :) det är ett stort steg för mig att skaffa mig en ny katt och det måste kännas helt rätt, jag vill inte bara ha en katt, jag vill ha en ny sambo som delar det mesta i min vardag och då får man lov att vara kräsen:)
Det är aktuellt till sommaren/ hösten och skicka helst privat brev om du har något erbjudande!
”Att ta det första steget är den viktigaste delen av varje upptäcktsfärd och utan tvekan det mest betydelsefulla” – Platon -
Hur hade du tänkt att en hankatt på foder ska vara chippad under tiden han bor hos dig .En hane på foder är ju fertil fram tills dess han gjort sina parningar och kastreras sen.
Stolt ägare till tre La permer