Gillar din katt att se på TV?
Gillar din katt att se på TV?
Kattutan men stolt Plåtis ägare
Nu är ju detta ett kattforum så jag,men jag tänkte skriva vad min hund tycker,hoppas det är okej! Ja min vovve älskar att kolla på Tv ser hon att någon person "dör" så skäller hon. Och när det gäller datorn är det roligt enligt henne att stå på datorn. Ibland tror jag att hennes mål i livet är att irritera mig 😃
#1 Vilken rolig hund.
Kråkan får inte vara med när vi ser på TV.Hon är en TV-terrorist. Hon springer runt TVen hoppar på skåp och hyllor där hon inte får vara och där hon aldrig är annars. Dessie gillar fotboll. Hon sitter på tvbänken och tassar efter bollen.
Både Simon och Saga tycker om att se på TV, men de gillar lite olika sorters program. Saga älskar naturprogram, särskilt om det finns fåglar, fiskar eller något lite läskigt som t ex en orm som är omringad av surikater och de försöker göra utfall mot varandra! Den gången var det så läskigt att Saga reste ragg i sömnen när hon vilade efter att programmet var slut. Som tur var kom Simon och väckte henne och tröstade. Simon föredrar program med långsam, suggestiv musik och en tydlig berättarröst, då kan han sitta som klistrad vid tv:n en hel timme. Ofta är det något filosofiskt eller poetiskt berättande, den första jag minns var en filosofisk betraktelse av fängelsemiljöer i olika länder. Han är nog lite speciell, min Simon…
Jag hade en vanlig liten bondkatts tjej som älskade när det var formel 1 med bilar på tv. Då satt hon och tittade jättenoga och så fort bilarna försvunnit gick hon bakom min tjocktv för att se vart bilarna försvunnit… Hon blängde surt på mig varje gång då hon inte hittade bilarna…. Mina 3 skogisar jag har nu bryr sig inte jättemycket men Vilhelminna kan ibland vara intresserad av olika program jag tittar på.