Att sluta som uppfödare
Jag har ju planer på att lägga ner min uppfödning helt.Nu kom nästa års räkning på hemsidan.Ska jag ha kvar hemsidan trots att jag lägger ner uppfödningen? Eller ska jag ta bort den också.Många funderingar hit och dit.
Stolt ägare till tre La permer
Har du helt bestämt dig för att lägga ner uppfödning?? Om det fortfarande är på funderingsnivå så skulle jag nog behålla hemsidan tills beslutet verkligen är klar och bestämt…
Tänker att om inte hemsidan är alltför dyr kanske du kan ha kvar den lite till för de som köpt katter av dig men var tydlig med att uppfödningen är nedlagd.
Men har du bestämt dig så vet jag egentligen inte varför hemsidan ska vara kvar. Tänkte lite som en slags mjuk avveckling.
"I'm too old for this shit."

Jag har väl egentligen bestämt mig. Ska jag fortsätta så måste jag starta upp med helt nya katter och göra mig av med alla katter jag har.

Nu har jag mailat kattklubben ,rasringen och webbhotellet.Trist men allt har ett slut.
Vad tråkigt!

Ja det känns tungt.

Kastration bokad för Dessie och Satake.

Igår plockade vi ner gridnen till datarummet där våra kattungar har bott som små.Nu beghövs ingen grind längre.

Nu har jag bara kastrater.

Idag är det min sista dag som registrerad kattuppfödare.Det börjar kännas som att jag trots allt valt rätt.
Nej,vad tråkigt!

Ja visst r det trist men så får det bli.

Nu har jag även ändrat i signaturen här på Rexkatter ifocus.
http://rexringen.nu/laperm/uppfodare.jsp?breed=laperm
Du finns fortfarande kvar på Rexringen 😅
Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls
Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎
Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕

Jo jag vet det.Det ringde en kille förra veckon och ville ställa sig i kö för en CRX unge.
Jag har inte varit med i Nordiska rexringen på många år.