Döda katter på besök
Brukar fina döda katter besöka dig?
Min första CRX Todd brukar tassa förbi lite nu och då.
Men både idag och igår har Q varit här och tassat runt.
Nyss hoppade hon upp på matbordet
Stolt ägare till tre La permer
Ja det händer att jag känner av min första katt ibland när jag ska sova. Det skumma är att det inte alltid är hemma hos mig jag känner av henne.

skönt att det inte bara är jag
Sonen och mannen ser Todd med jämna mellanrum
Jag låg inne på psyket. Har alltid sagt att katten är en del av min hjärna. Drömde att någon skulle ta honom ifrån mig. Aldrig sett så mycket blod. Jag var helt galen och slogs för livet i drömmen. Det var hans sätt att säga att jag ska kämpa och ta mig igenom dena del av livet så att jag kunde få komma hem från psyket. Katten hade varit död i 8 år då. Jag kämpade mig igenom och han hem till jul.
Har alltid sagt att man får bara träffa dem i himlen om man inte har tagit livet av sig. Har man gjort det så får man skylla sig själv. Har hjälpt mig själv när saknaden är jobbig och man vill dit så fort som möjligt.
Naturlig död är okej.
Mvh
Mig
- Redigerat 2022-08-26 22:01 av 91Marran
Nej, tyvärr. Jag minns såklart fortfarande väldigt väl hur de såg ut, hur deras röster lät och hur de rörde sig och kändes, men det är bara något jag kan se, höra och känna i mitt inre och inget jag tror mig uppleva på riktigt.
Sajtvärd Katter iFokus
Känner ibland att det kommer en katt och stryker sig mot mina ben när jag sitter vid datorn. När jag tittar ner finns det ingen katt där och mina nuvarande katter ligger och sover i ett annat rum. Vet dock inte vilken av mina gamla katter det är. Har ju haft några stycken, så kanske de turas om att komma på besök.
Det händer också att jag ser en skugga i hallen, som när någon av katterna går förbi, men det är inte alltid att det är någon av de levande katterna.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

,#3
Vilken otäck dröm.